Friday, July 5, 2013
သုဂတဂုဏ္ေတာ္
တစ္ခါတုန္းက နိဂ႑နာဋပုတၱဟာ အဘယမင္းသားကုိ အသုံးခ်ၿပီး ျမတ္စြာဘုရားကုိ စကားပရိယာယ္ျဖင့္ အႏုိင္ယူဖုိ႔ ႀကဳိးစားခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႕ရဲ႕ စကားပရိယာယ္က အဓိပၸါယ္ႏွစ္ခ်က္ထြက္ခ်က္တဲ့ ေျဖတဲ့သူ အၾကပ္အတည္းေတြ႕ေစတဲ့ စကားမ်ဳိးေပါ့။ ခုေခတ္ ကတ္သိီးကတ္သတ္ ႏုိင္ငံေရးသမားေတြကုိ ရန္တုိက္ေပးတတ္တဲ့ မီဒီယာသမားေတြရဲ႕ စကားမ်ဳိး၊ ႏွစ္ဖက္အစြန္းမလြတ္ေသာ ေမးခြန္းျဖစ္မ်ဳိးျဖစ္ပါတယ္။
သူ႔အၾကံက
“ ဘုရားရွင္ဟာ သူတစ္ပါးကို မႏွစ္သက္တဲ့ စကားမ်ုိးေျပာပါသလား” လုိ႔ေမရမယ္တဲ့။ ျမတ္စြာဘုရားက ေအး…ေျပာတယ္ဆုိရင္… အရွင္ဘုရား… ပုထုဇဥ္နဲ႔ ဘာထူးေသးလဲလုိ႔ စြတ္စြဲပါ” တဲ့။
မေျပာဘူးဟု ဆုိခဲ့ရင္.. “ ေဒဝဒတ္ဟာ အပါယ္လားမယ့္သူ၊ ငရဲလားမယ့္သူ၊ တကမ႓ာလုံး ငရဲက်မယ့္သူ၊ ကုစား မရေကာင္းေသာသူလုိ႔ ေဒဝဒတ္မႀကဳိက္ေသာ စကားကုိ ဘာလုိ႔ ေျပာသလဲလုိ႔ စြတ္စြဲပါ” ဟု သင္ေပးလုိက္တယ္။
အဘမင္းသားေလက ဆရာ ဒီေန႔ေတာ့ အခ်ိန္မရွိေတာ့ဘူး မနက္ဖန္မွ ဘုရားရွင္းကုိ အိမ္ဆြမ္းပင့္ၿပီး ေမးေလွ်ာက္မယ္လုိ္႔ ကတိေပးလုိက္တယ္။
နံက္မုိးေသာက္ အလင္းေရာက္လုိ႔ ျမတ္စြာဘုရား ဆြမ္းစားၾကြလာေတာ့ ၊ ဆရာသင္ေပးလုိက္သည့္အတုိင္း ဘုရားရွင္အား ေလွ်ာက္ထားပါေတာ့တယ္။ အစြန္းႏွစ္ဖက္မလြတ္ ေထာင္ဖမ္းသည္ကုိ သိေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားက “ ဒီအေရးမွာ တထစ္ခ် ပုံေသေျပာလုိ႔ မရဘူး မင္းသား” လို႔ အစြန္းႏွစ္ဖက္လြတ္ေအာင္ ေျဖလုိက္ပါတယ္။
ဒီအေျဖကုိ ၾကားရေတာ့ မင္းသားေလး က “နိဂ႑ေတြေတာ့ ပ်က္စီးကုန္ပါၿပီ”လုိ႔ ရုတ္တရက္ထေအာ္လုိက္သတဲ့။
ဘုရားရွင္းက မင္းသား ဘာအေၾကာင့္ နိဂ႑ေတြ ပ်က္စီးကုန္ၿပီလုိ႔ ဆုိတာလဲလုိ႔ေမးေတာ့ ဒီလုိဘုရား .. တပည့္ေတာ္ရဲ႕ဆရာ နိဂ႑က အရွင္းဘုရားကုိ စကားအရာ အဓိပၸါယ္ႏွစ္မ်ုးိေကာက္ယူရေသာ ဝါဒျဖင့္ အႏုိင္ယူဖုိ႔ တပည့္ေတာ္ကုိ သင္ေပးလုိက္တာဘုရား အရွင္ဘုရားက ဒီအစြန္ႏွစ္ဖက္လြတ္ေအာင္ ၊ စကားအရာ ပုိင္ႏုိင္စြာျဖင့္ ေရွာင္လြဲကာ ေျဖဆုိႏုိင္လုိ႔
နိဂ႑ေတြ အႏွစ္ႏွစ္အလလ စဥ္းစားခဲ့ရတဲ့ စြတ္စြဲေရးဝါဒဟာ အရွင္ဘုရားစကား တစ္ခြန္းတည္းနဲ႔ အႏုိင္ယူႏုိင္လုိ႔ “ နိဂ႑ေတြ ပ်က္စီးကုန္ၿပီး” လုိ႔အံဩစြာ ဆုိလုိက္ျခင္းပါဘုရား။
ဘုရားရွင္က.. “ တထစ္ခ် ေျပာမျဖစ္” ဆုိတာကုိ ထပ္မံရွင္းလင္းလုိ၍ .. အဘမင္းသားေလး ရင္ခြင္ထဲမွ သားေလးကုိ သက္ေသတင္ကာ ဆက္လက္ၿပီး ရွင္လင္းျပျပန္တယ္။
ဘုရားရွင္။ ။မင္းသား..သင့္ရဲ႕ခ်စ္လွစြာေသာ သားေလးဟာ ေမ့ေလ်ာ့မႈေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အထိန္းေတာ္မ်ားေမ့ေလ်ာ့လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ သစ္သာစ သုိ႔မဟုတ္ အုိးျခမ္းကြဲတစ္ခုခု မ်ုိမိ၍ လည္ေခ်ာင္ထဲ တစ္ဆုိ႔ ေနလွ်င္ သင္ဘယ္လုိလုပ္မလဲ”
မင္းသား။ ။တပည့္ေတာ္ ထုတ္ယူပါမယ္ဘုရား။ သာမန္ထုတ္လုိ႔မရလွ်င္ လက္ေခ်ာင္းကုိ ေကြး၍ ေသြးသံရဲရဲႏွင့္ပင္ဆြဲထုတ္ပါမည္ဘုရား။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ တပည့္ေတာ္သားကုိ ခ်စ္လုိ႔ပါဘုရား။
မင္းသား .. ထုိ႔အတူပဲ ဘုရားရွင္တုိ႔မည္သည္
၁။ မမွန္၊ အက်ဳိးမရွိ၊ သူတစ္ပါး မလုိလား မႏွစ္သက္ေသာစကားကုိ မေျပာပါ။
၂။ မွန္ကားမွန္၏ ၊ အက်ဳိးမရွိ၊သူတစ္ပါး မႏွစ္သက္ေသာ စကားကုိလည္း မေျပာပါ။
၃။ မွန္လည္းမွန္ အက်ဳိးလည္းရွိ သူတစ္ပါးကာ မႏွွစ္သက္ ဤစကားမ်ုိးကုိေတာ့ အခ်ိန္ခါၾကည့္၍ ေျပာသင့္ေသာ အခါေျပာပါတယ္။
၄။ မွန္၏၊ အက်ုိးရွိ၏၊ သူတစ္ပါးလည္းးႏွစ္သက္၏ ဤစကားမ်ုိးကုိ ေျပားေလ့ရွိတယ္ ၊ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ သတၱဝါေတြကုိ ခ်စ္ျမတ္ႏုိးေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္လုိ႔ မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။
မဇၩိမပဏၰာသ၊ အဘယရာဇကုမာရသုတ္
စကားအရာ ၾကည္ညဳိဖြယ္ရာ ေကာင္းေသာ ျမတ္စြာဘုရား
ေလာကတြင္ သူတစ္ပါးႏွစ္သက္ေအာင္၊ ေက်နပ္ေအာင္ေျပာတတ္ရုံမွ်ျဖင့္ စကားေျပာေကာင္းသူဟု မဆုိေသး။အေျခအတင္ေျပာရာ၌ အခ်က္က်က် အကြက္မိမိ မေျပာတတ္လွ်င္လည္း စကားေျပာ ေကာင္းသူဟု မဆုိႏုိင္ေသး။
ဘုရားရွင္ကဲ့သုိ႕ သူမ်ားနာခ်င္ဖြယ္ျဖစ္ေအာင္၊
ႏွစ္သက္ဖြယ္ျဖစ္ေအာင္ ေျပာတတ္ေဟာတတ္သူ။ ဝါဒၿပဳိင္လာလွ်င္လည္း အခ်က္က်က် ရွင္းလင္းျပတတတ္သူကုိသာ စကားေျပာေကာင္းသူဟုဆုိႏုိင္ပါတယ္။
ထို႔ေၾကာင့္ စကားအရာ မကြ်မ္းက်င္ေသာ၊ စကားမေျပာတတ္ေသာ သူမ်ား ျမတ္စြာရား ဘုရား၏ သုဂတဂုဏ္ေတာ္ကုိ ပြားမ်ားကာ ၾကည္ညဳိ၍ .. စကားအရာကြ်မ္းကြ်မ္းက်င္က်င္ ေျပာဆုိႏုိင္ၿပီး ဘုရားရွင္ကဲ့သုိ ႔ မဂ္ဥာဏ္ဖုိလ္ဥာဏ္မ်ား ရႏုိင္ၾကပါေစ…။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment