Friday, June 8, 2012

က်မသမီး ေရွ႕ေရး... မေတြးတတ္ပါ...။


၁)

က်မ ကေလးဘဝ... မိဘမ်ားက ..ဟဲ သမီး ..မိန္းကေလးဆုိတာ .. “ ဗုိင္းေကာင္း ေက်ာက္ဖိတဲ့” ေသေသ သပ္သပ္ ေနရမယ္လုိ႔ ဆုံးမသံမ်ဳိး….။  အျပင္ သြားမယ္ဆုိရင္လဲ “ ဟဲ.. သမီး   တစ္ေယာက္တည္း မသြားနဲ႔ အေဖာ္နဲ႔သြား  မိန္းကေလးဆုိတာ ဣေႁႏၵနဲ႔ သိကၡာနဲ႔ေနရတယ္” စေသာ ဆုံးမစကားသံမ်ား ၊ေဟာ ..!  နည္းနည္း  အရြယ္ေရာက္လာေတာ့  “ ဟဲ.. သမီး .. မိန္းေလးဆုိတာ .. အိမ္တြင္းသန္႔ရွင္းေရး.. အိမ္တြင္းကိစၥ ပုိင္ႏုိင္ရတယ္။ အိမ္ဝင္လုိက္တာနဲ႔ ..အိမ္မွာရွိတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြရဲ့ အဆင့္အတန္းကုိ ဆုံးျဖတ္လုိ႔ရတယ္”  ..စတဲ့ ဆုံးမသံေတြဟာ အေမက မၾကာမၾကားေျပာေနက်မုိ႔ မွတ္မိေနဆဲပါ။  ေဟာ !  ဆယ့္သုံးႏွစ္ အရြယ္ ၊ ဆယ့္ေလးႏွစ္အရြယ္ေရာက္လားေတာ့  “ သမီး.. ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ရည္းစားမထားနဲ႔ေနာ္ .. စာႀကဳိးစား .. ေယာက်္ားကေတာ့ အခ်ိန္တန္ရင္ ရမွာေပါ့.. စတဲ့ ဆုံးမစကားသံမ်ားလဲ  မၾကာခဏၾကား ေနၾကမုိ႔ ..နားထဲမွာ စြဲေနသလုိပါပဲ။

က်မ စဥ္းစားတတ္တဲ့ အရြယ္ေရာက္ေတာ့လဲ ဗုဒၶဘာသာရဲ့ လမ္းညြႊန္မႈ ၊ မိဘ၊ ဆရာသမားမ်ားရဲ့ သြန္သင္မႈ ေၾကာင့္ လူဘဝမွာ လုပ္သင့္ေသာအရာ.. မလုပ္သင့္ေသာအရာ ၊ ေပါင္းသင္းထုိက္ေသာ မိတ္ေဆြ… မေပါင္းသင္း ထုိက္ေသာ မိတ္ေဆြ စသည့္ အေကာင္း..အဆုိး…၊အေၾကာင္း…အက်ဳိးတုိ႔ကုိ  ခြဲခြဲျခားျခား နားလည္းလာပါတယ္။

၂)

“ဆင္ေျပာင္ႀကီးသြားရာ ဆင္မညင္သာ လုိက္ပါစျမဲ… ေယာင္ေနာက္ ဆံထုံးပါ” ဆုိသလုိ .. က်မ အိမ္ေထာင္က် ေတာ့ က်မ အမ်ဳိးသားရွိရာ ႏုိင္ငံျခားသုိ႔ေရာက္လာပါရပါတယ္။

က်မ ႏုိင္ငံျခားမွာ သမီး တစ္ေယာက္နဲ႔ သားတစ္ေယာက္  ထြန္းကားပါတယ္။  က်မတုိ႔ ေရာက္စေတာ့ ကေနဒါမွာ ျမန္မာေတြ မ်ားမ်ား မရွိေသး  ၊ ျမန္မာေကာ္ျမဴနတီ၊  ျမန္မာဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းဆုိတာ မရွိေသးေတာ့  က်မရဲ့ ကေလးမ်ား  ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ အလွမ္းေဝးတယ္လုိ႔ဆုိႏုိင္ပါတယ္။ က်မလဲ အလုပ္ကတစ္ဖက္ ၊ ဖခင္ျဖစ္သူကလဲ သမီး မိန္းကေလးဆုိေတာ့ ဘာမွ မယ္မယ္ရရ မဆုံးတတ္ေတာ့ သမီးတစ္ေယာက္ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ အလွမ္းေဝးခဲ့ရပါတယ္။ က်မကိုယ္တုိင္းလည္း .. သမီးကုုိ ငယ္စဥ္က .. ဆုိဆုံးမလုိ႔ ရတဲ့ အခ်ိန္က  ေသခ်ာပုံ မသြင္းမိခဲ့တာ က်မရဲ့ အားနည္းခ်က္လုိ႔ ဝန္ခံပါေရေစ..။

၃)

သမီးငယ္ငယ္ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္အရြယ္ကဆုိ ဘာပဲလုပ္လုပ္ က်မကုိ ေမးျမန္းေလ့ အကူအညီေတာင္း ေလ့ရွိပါတယ္။ ဥပမာ.. အျပင္သြားမယ္ဆုိရင္.. “ ေမေမ.. သမီး ဘာဝတ္ရမလဲ” စသည္.. ။ ေမေမ.. “သမီး လုံခ်ည္ မဝတ္တတ္ဘူး ျပေပးပါဦး”  စသည္စသည္ အေသးအဖြဲ ကိစၥကအစ ေမးျမန္းတတ္ပါတယ္။  ငယ္ရြယ္တုန္းကေတာ့ သမီး..  အဝတ္အစားဆုိတာ ဒူးေနရာဒူး၊  ေတာ္ေနရာေတာ္ သူေနရာႏွင့္သူဝတ္ရတယ္ သမီး စသည္ျဖင့္ ကုိယ္တုိင္လဲ  ျမန္မာမိသားစု ၊ ျမန္မာ့ပြဲလမ္းသဘင္သြားတုိင္း ျမန္မာအဝတ္အစား ဝတ္ေလ့ရွိပါတယ္။ က်မတုိ႕လူငယ္ဘဝက  ျမန္မာဝတၳဳေတြထဲမွာ အေနာက္ႏုိင္ငံမွာ ေရာက္ေနတဲ့ အႏၵိယနဲ႔ ျမန္မာေတြ ကုိယ့္ရုိးရာ အဝတ္အစားကုိ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး ဝတ္ဆင္ေလ့ရွိတယ္လုိ႔ ဖတ္ဖူးပါတယ္။

က်မလဲ သမီးငယ္ငယ္တုန္ကေတာ့ က်မတတ္သေလာက္ သင္တာပဲရွင္….။

၄)

ေဟာ…! က်မ သမီး အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ .. က်မ စကားကုိ ေကာင္းေကာင္းနားမေထာင္ေတာ့…။ သမီးက.. သူ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ လည္တတ္ၿပီ ။ အစကေတာ့  ေမေမ “ သမီး ..သူငယ္ခ်င္း ေမြးေန႔ပြဲသြားမလုိ႔” ဆုိေတာ့ ခြင့္ျပဳလုိက္ပါတယ္။ ဒီလုိနဲ႔ သမီးတစ္ေယာက္ က်မ ..မပါပဲ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အျပင္ထြက္ခ်င္လာၿပီ။  က်မထံ ခြင့္ေတာင္း၍တမ်ဳိး၊ က်မ မသိေအာင္တဖုံ အမ်ဳိးမ်ဳိး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ Shopping Mall ေတြဆီကုိ လည္တတ္ ပတ္တတ္ေနၿပီ။

တခါတစ္ေလ က်မ သိေတာ့ ျမန္မာမိဘပီပီ  သမီးကုိ ဆူမိပါတယ္။ က်မကုိယ္တိုိင္လည္း အဂၤလိပ္လုိ လည္လည္ပတ္ပတ္ မေျပာတတ္ ၊ သမီးကုိတုိင္းကလည္း ျမန္မာလုိ ေကာင္းေကာင္း မတတ္ေတာ့ သမီးနဲ႔ က်မၾကား ဘာသာစကားႀကီးက အရံအတားႀကီးလုိ ျဖစ္ေနပါတယ္ရွင္..။ ဒီေတာ့မွ က်မေနာင္တ ရမိတာက က်မသမီးကုိ ျမန္မာလုိ ေကာင္းေကာင္းတတ္ေအာင္ မသင္ေပးခဲ့မိတာ က်မအျပစ္လုိ႔ပဲ ဝန္ခံရပါေစ..။

တခါတေလ က်မ စိတ္တုိင္းမက်လုိ႔ ေအာ္လုိက္.. ေငါက္လုိက္ရင္ သမီးက မ်က္ရည္ဝဲလုိ႔ က်မလဲ  ဘသာစကား မေပါက္ေတာ့ ေအာ္..ေငါက္ရုံမွ တပါး … နားဝင္ေအာင္ မေျပာတတ္ပါဘူးရွင္။

 High School ေရာက္ေတာ့ အေပါင္းသင္ေတြလည္း မ်ားလာပါတယ္၊ အေပါင္းအသင္းေတြက မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းေတြႀကီး မဟုတ္ေတာ့ပဲ ေယာက်ာ္ေလး သူငယ္းခ်င္းမ်ားလည္း ပါလာပါတယ္။  အျပင္ထြက္ရင္လဲ  အရင္ကလုိ  မိဘထံခြင့္ မေတာင္းေတာ့၊ သြားခ်င္တုိင္းသြား ၊လာခ်င္တုိင္းလာ ၊ မိဘကုိလဲ အသိအမွတ္မျပဳေတာ့..။ က်မ  သမီးအတြက္ စိတ္ပူတာထက္ ကုိယ့္ကုိကုိယ္ ယူၾကဳံး မရ ျဖစ္ရပါတယ္ရွင္။ ေက်ာင္းေတြက ဘာေတြသင္ေပးလဲ က်မ မေျပာတတ္ က်မ သမီးေနထုိင္ပုံကေတာ့ က်မတုိ႔ ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ လုံဝလုံးဝ ကြာျခားသြားပါတယ္ရွင္။

က်မ ကုိယ္တုိင္းလဲ ေခတ္ေနာက္မီးဆြဲေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အဂၤလိပ္လိုေကာင္းေကာင္း မေျပာတတ္ေပမယ့္ ၊  ေခတ္အေျခအေနကုိေတာ့ အကဲခတ္တတ္ပါတယ္။ သမီးအတြက္ စိတ္မေကာင္းေတာ့ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေမးျမန္း ေဆြးေႏြးျဖစ္ပါတယ္ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ “ အဲဒါ.. ကေနဒါ စတုိင္တဲ့.. ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ျပည့္ရင္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေနလုိ႔ရတယ္” တဲ့ ၊  က်မ သမီး ဆယ့္ရွစ္ႏွစ္ မျပည့္ေသးပါဘူး ဘြဲ႔ရဖုိ႔ေဝးေသး .. ဟုိက္စကူးေတာင္ မၿပီးေသပါးဘူးရွင္။ က်မေတြးမိတာက… ကေနဒီယန္မိသားစုတုိင္း ဒီတုိင္းပဲလား .. မိဘစကား နားမေထာင္ သြားခ်င္းရာ သြား ၊လာခ်င္ရာ လား၊ ေက်ာင္းလည္း အခ်ိန္ျပည့္မတက္ ၊ စိတ္ရွိတယ္တုိင္း ေလွ်ာက္လုပ္ေနသလားဆုိတာပါပဲ။ ဟုတ္မယ့္ မထင္ပါဘူးရွင္  ..တခ်ဳိ႔လည္း လိမၼာတဲ့ သား၊ သမီးနဲ႔၊  ယဥ္ေက်းတဲ့ မိသားစုမ်ားလည္း ရွိေနဦးမယ္လုိ႔ ယုံၾကည္ပါတယ္ရွင္..။

တခ်ဳိ႔မိသားစုမ်ား   သားသမီးမ်ားအတြက္ ေက်ာင္းေကာင္းတဲ့ ရပ္ကြယ္မွာ အိမ္းေတြ ကုိ ေဈးႀကီးေပးဝယ္ၿပီး ေနတာ က်မ ေစာေစာ က နားမလည္ခဲ့ပါဘူးရွင္  ၊ က်မသမီး အရြယ္ေရာက္ မွ ေၾသာ္…ပတ္ဝန္းက်င္ ေကာင္းဖုိ႔လုိအပ္ပါလားလုိ႔ ခံစားရပါတယ္။   ျမတ္စြာဘုရားက “ ပတိရူပ ေဒသဝါသ” သင့္တင့္ ေလွ်ာက္ပတ္ေသာ အရပ္မွာ ေနရမယ္ဆုိတာ ဒါေျပာတာ ထင္ပါရဲ့။  က်မတုိ႔ ေနတဲ့ ရပ္ကြက္က မ်ားေသာအားျဖင့္ က်မတုိ႔လုိ ႏုိင္ငံ ေပါင္းစုံက  Immigrant  ေတြေန တာပါပဲရွင္။


၅)

က်မ ..သမီး.. အျပင္ထြက္တတ္ရုံမက.. ေဟာ..! ေဆးလိပ္ပါ ေသာက္တတ္လာၿပီ… ။ ကေနဒါမွာဆုိ.. အသက္ ဆယ့္ကုိးႏွစ္ျပည္မွ ေဆးလိပ္ေသာက္ခြင့္ျပဳတာ.. ဒါေပမယ့္ လူေပါင္းမွားလုိ႔ .. ေဆးလိပ္ကုိ ခုိးေသာက္တတ္လာၿပီ။ က်မက..“ သမီး ေဆးလိပ္ေသာက္ရင္.. မ်က္ႏွာရင့္တတ္တယ္.. မိန္းကေလးဆုိတာ .. ပန္းကေလးလုိ လွလွပပ ..ေနရတယ္. ေဆးလိပ္ေသာက္တာဟာ အလွပ်က္ေစတယ္” လုိ႔ေျပာေတာ့။ သူငယ္းခ်င္းေတြလည္း ေသာက္ေနတာပဲတဲ့။

အျပင္သြားမယ္ဆုိရင္လဲ.. အရင္ကလုိ “ ေမေမ.. ဘာဝတ္ရမလဲလုိ႔”  မေမးေတာ့ က်မ မ်က္ေစ့နဲ႔ လုံးဝ မေတြ႕တဲ့ အဝတ္အစားေတြ ပါပဲရွင္ .. ။ က်မက.. သမီး ..အဝတ္ ဝတ္တယ္ဆုိတာ.. အျမင္မေတာ္ ဖုံးသင့္တဲ့ ေနရာ ဖုံးဖုိ႔ ဝတ္တာ ၊ အဲဒီလုိ႔ ဝတ္စား ဆင္ယင္တတ္လုိ႔  လူလုိ႔ ေခၚတာ၊ မေဖာ္သင့္တာ ေဖာ္ရင္..   ေယာက်္ားသားေတြ ရဲ့ စိတ္ကုိ ဆြဲေဆာင္ေနသလုိ္ပဲ.. မေတာ္တေရာ္လုိ႔ေျပာေတာ့။ သမီးက “ ေမေမ..  ေခတ္ ေျပာင္းသြားၿပီတဲ့ ၊ တီဗီြေတြမွာ ေမာ္ဒယ္ေတြ၊ သရုပ္ေဆာင္ေတြ ဒီအတုိင္းပဲဝတ္ေနတာပဲ” တဲ့ ။  ေၾသာ္ အတုခုိး ျမန္လုိက္တဲ့ေခတ္ႀကီး
 ေကာင္းတာေတြကုိေတာ့ အတု မခုိး၊ ပညာတတ္ေတြ ျဖစ္ေအာင္ႀကဳိးစားတာ  ၊ႏုိင္ငံေတာ္ ေကာင္းေအာင္ႀကဳိးစားတာ ၊ လူထုအက်ဳိးျပဳလုပ္ငန္းေတြ  ေဆာင္ရြက္တာေတြကိုေတာ့ အတုမခုိး မဟုတ္တဲ့ မေတာ္တေရာ္ အဝတ္အစားေတြကုိေတာ့ အတုခုိးတတ္ပါဘိ။

တီဗြီေတြ ၊ သရုပ္ေဆာင္ေတြဝတ္တာကလည္း ပရိတ္သတ္ ဆြဲေဆာင္ေအာင္ ဝတ္တာ အျပင္မွာ သူတုိ႔ ဒီလုိ႔ဝတ္ စားၿပီး သမီးတုိ႔လုိ ေလွ်ာက္သြားေနတာ မဟုတ္းဘူး၊  သူတုိ႔သြားရင္လည္း ကားအေကာင္းစား ေတြ ၊ အေစာင့္အေရွာက္ေတြနဲ႔လုိ႔ေျပာေတာ့  “I don’t know” တဲ့ ။

ခုေလာေလာဆယ္.. ျမန္မာ့ဒီမုိကေရစီေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္  ဝတ္တာ၊ စားတာ ျမန္မာ့အမ်ဳိးသမီးေတြ ဘယ္ေလာက္ အတုခုိးဖုိ႔ ေကာင္းပါသလဲရွင္..။

ဆင္ယင္ဝတ္စားတာ ျမန္မာဆန္လုိက္ပါဘ္ိ၊ ရင္ဖုံးအက်ၤီ လက္ရွည္နဲ႕  ျမန္မာ့ ဆန္ဆန္ လုံခ်ည္နဲ႔ ဆံေသသာမွာ ပန္းက အျမဲ ပန္းထားလုိက္ေသး။ က်မ အထင္ကေတာ့ ဘယ္ေနရာ ဘယ္ေဒသ ေရာက္ေရာက္   ျမန္မာကေတာ့ ျမန္မာပါပဲရွင္.. အျဖဴအဝတ္အစားဝတ္ၿပီး.. အျဖဴေတာ့  လုပ္လုိ႔ရမယ္ မထင္ပါဘူးရွင္။ တခါတရံ.. အေနာက္တုိင္းပြဲလမ္းသဘင္ တက္တဲ့အခါမ်ဳိးမွာေတာ့ အမ်ားနည္းတူ ပုံစံက်ဝတ္တာကေတာ့ နားလည္ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ပါတယ္ရွင္..။

 အျပင္သြားတဲ့အခါမွာ .. မေတာ္တေရာ္ေတြ ဝတ္စားကေတာ့ မိန္ကေလးေတြ သိပ္အႏၲရာယ္ ႀကီးမားလြန္းပါတယ္.။

အေနာက္တုိင္းမွာ  ၂၀-ရာစုေနာက္ပုိင္း ေခတ္စားလာတာကေတာ့.. “ လူ႕အခြင့္ အေရး နဲ႔ အမ်ဳိးသမီး အခြင့္အေရး” ဆုိတာပါပဲရွင္။ ႏိုင္ငံေရးကုိ နားမလည္လုိ႔ . လူအခြင့္အေရး အေၾကာင္းကုိ ထဲထဲဝင္ဝင္ မေျပာတတ္ေပမယ့္ ၊ အမ်ဳိးသမီး အခြင့္အေရးဆုိတာကုိ အခ်ဳိ႕မိန္းကေလးေတြ.. က်မသမီး အပါအဝင္ေပါ့ အယူအဆ လြဲမွားေနတယ္လုိ႔ က်မ ယူဆမိပါတယ္။

ဥပမာ.. ေယာက်္ားေတြနဲ႔ တန္းတူအခြင့္အေရး ေတာင္းဆုိတဲ့အခါမွာ .. အျပင္ထြက္တဲ့အခါ ..   ေယာက်္ားေလးမ်ားလုိ ကုိယ္ဗလာက်င္း သြားလုိ႔ေတာ့ ဘယ္ သင့္ေတာ္ပါ့မလဲ.. ။  သဘာဝ ခႏၶာကုိယ္ တည္ေဆာက္ပုံျခင္းက ကြဲျပား ျခားနားေနတာ ေယာက်္ားမ်ားနဲ႔  တန္းတူညီလုိ႔ မရပါ။

က်မျဖစ္ေစခ်င္တာက.. ေယာက်္ားေလးေတြ ႏုိင္ငံတာဝန္ ထမ္းေဆာင္တယ္ဆုိရင္ မိန္းကေလးေတြကလဲ  ႏုိင္ငံတာဝန္ထမ္းေဆာင္ႏုိင္တာ ၊စီးပြားေရဖက္မွာလည္း ေယာက်္ားမ်ားနဲ႔ တန္းတူ ေတြးေခၚစဥ္းစားႏုိင္တာ .. စသည့္  လူမႈေရး ၊ စီးပြားေရး ၊ ႏုိင္ငံေရး နယ္ပယ္မွာ  ေယာက်္ားမ်ားနဲ႔ တန္တူး တန္းညႇိတယ္ဆုိ ေကာင္းတဲ့ လကၡဏာပါ။

အေမရိကန္  ႏုိင္ငံျခားေရဝန္ႀကီး ဟယ္လရိ ကလင္တန္ဆုိ ဘယ္ေလာက္ အတုခုိးစရာေကာင္းသလဲ  ေယာက်္ားမ်ားနည္းတူ  ႏုိင္ငံတာဝန္ကုိ ေကာင္းေကာင္း ထမ္းေဆာင္ႏုိင္တယ္။

၆)

ေဟာ ! က်မသမီး ဟုိက္စကူး မၿပီး   ၊ စာေမးပြဲက်ပါေတာ့တယ္။ ဒီေတာ့ က်မက ေက်ာင္းဆက္တက္ဖုိ႔ တုိက္တြန္းေသာ္လည္း ေငြးသုံးတတ္တဲ့အရြယ္ဆုိေတာ့   ေက်ာင္း ဆက္မတတ္ေတာ့ပဲ လြယ္လြယ္ကူကူ  ေငြရွာတဲ့အလုပ္ကုိ လုပ္ပါေတာ့တယ္ရွင္။

ေဟာ !ၾကည့္ က်မသမီး အလုပ္စရတာက ႏုိက္ကလပ္တဲ့ သမီးေျပာတာကေတာ့ မပင္ပန္းဘူး ၊ Service အကူအညီေပးရတဲ့အလုပ္တဲ့ ၊ က်မလည္း အၾကံ မေပးတတ္ေတာ့ပါ။ သူတုိ႔ေခတ္ သူတုိ႕တုိင္းျပည္ ၊ က်မ သေဘာမက်ရုံမွ တပါး ဘယ္လုိ႔အၾကံမွ မေပးတတ္ေတာ့ပါ။

က်မ သမီး ေက်ာင္းကထြက္ ႏုိက္ကလပ္မွာ အလုပ္ရၿပီးကတည္းက  ေနတာ ထုိင္တာ ပုိဆုိးလာပါတယ္။   ေယာက်္ားေလး  သူငယ္းခ်င္းကလည္း မ်ားမွမ်ား တစ္ေယာက္ထည္းလဲ မဟုတ္ တေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ၊ သမီးမွာလဲ အားတယ္မရွိ ေနတုိင္းလုိလုိ အျပင္ထြက္ေတာ့ တာပါပဲ။ ဘာပြဲညာပြဲစသည္ေပါ့ တခါတရံ အိမ္ေတာင္ ျပန္မအိပ္ေတာ့ပါဘူးရွင္။

 က်မသမီး ပုံစံကလည္း က်မ ေမြးထာတဲ့ သမီးနဲ႔မတူေတာ့  ပုံပ်က္ ပန္းပ်က္ .. ။ က်မတုိ႔   ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈမွာေတာ့  အပ်ဳိမိန္းကေလးဆုိတာ တင္းတင္းရင္းရင္း ျပည့္ျပည့္ၿဖဳိးၿဖဳိး ၊ ႏုိင္ငံျခားမွာ ေမြးတဲ့ က်မ သမီးမွာေတာ့ ဒီလုိမဟုတ္ေတာ့   ေဆးလိပ္ေသာက္လုိ႔ပဲလား ဘီယာေတြ   ေသာက္လု႔ိပဲလား ၊ အစား အေသာက္ေတြ မဆင္ခ်င္လုိ႔ပဲလား ခႏၶာကုိယ္က အခ်ဳိးအဆစ္ေျပေတာ့..။

က်မသမီး ေရွ႕ေရး ေတြးမိတုိင္း.. က်မသမီးရဲ့ ေရွ႕ေရးကေတာ့ လုံးဝလုံးဝ မေတြးတတ္ေတာ့ပါရွင္…။

က်မ..အေတြ႕အၾကဳံအရ.. ႏုိင္ငံျခားမွာ ေနထုိင္တဲ့ ျမန္မာမိသားစုတုိင္း အနည္းဆုံး ေျပာဆုိ ဆုံးမလုိ႔ နားေပါက္ေအာင္ မိမိမူရင္းဘာသာ စကားေလးေတာ့ တတ္ေအာင္ သင္ေပးသင့္ပါတယ္ဆုိတဲ့ အေၾကာင္း တင္ျပလုိက္ရပါတယ္ရွင္…။

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Followers

My Blog List