Tuesday, February 25, 2014

ျပစ္တင္ေဝဖန္ျခင္းႏွင့္သြန္သင္ျပသဆုံးမျခင္း ျခားနားခ်က္

ခုတေလာ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာေတြမွာ ရဟန္းေတာ္မ်ားကုိ ၊ ေဝဖန္ေကာင္းတယ္၊ တခ်ဳိ႕က မေဝဖန္ေကာင္းဘူး စသည္ျဖင့္ အျငင္းပြားဖြယ္ရာ အက်ုိးမရွိတဲ့ စာေတြဖတ္ေနရတယ္။

စာေပဗဟုသုနည္းပါးတဲ့ သူေတြက ဒီစာေလးေလာက္ကုိ ဖတ္ၿပီး ၊ လူေတြ႕တုိင္း ရဟန္းသံဃာအခ်ုိ႕ရဲ႕ အျပစ္ကုိျပကာ   လူေလာကမွာ အသိမ္းအဖ်င္း လုိက္ေျပာေနရင္..အလုိလုိ အကုသုိလ္ပြားေနသလုိပဲ။

တကယ္.. ရဟန္းသံဃာေတာ္ေတြ ေကာင္းေစခ်င္တယ္ဆုိရင္ ..မိမိလက္လွမ္းမွီတဲ့ ေက်ာင္းတုိက္ေတြ ၊ ရဟန္းငယ္ေတြကုိ ေတြ႕ဆုံကာ လမ္းညႊန္ျပသႏုိင္ပါတယ္။

ေလာကမွာ အရာဝတၳဳတုိင္း အစစ္ရွိရင္ အတုရွိတတ္သလုိ ..သာသနာမွာလည္း ရဟန္းမ်ုိးစုံရွိႏုိင္တယ္။ ဒါကိုလည္း သေဘာေပါက္ရမယ္..။

ရဟန္းေတာ္မ်ားကုိ အျမဲတမ္း ခ်ီးမြမ္းေထာမနာေနရမယ္လုိ႔မဆုိလုိပါဘူး၊ မေကာင္းတာရွိရင္ ဆရာ၊ဒကာလက္တြဲၿပီး အတူေျဖရွင္းႏုိင္ပါတယ္။

ေလာကမွာ လူရွိေနသ၍ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း၊ ေဝဖန္ျခင္း၊ ျပစ္တင္ျခင္းမ်ားလည္း ရွိဦးမွာျဖစ္တယ္။
ျမတ္စြာဘုရားေတာင္ အေဝဖန္ခံရတယ္၊ကဲ့ရဲ့ခံရတယ္။ သာမန္ပုထုဇဥ္ရဟန္းမ်ာကေတာ့ မေျပာနဲ႔ေတာ့။

သာသနာေကာင္းက်ုိးအတြက္ ရဟန္းေတာ္ေတြကုိ ျပဳျပင္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ ဘုရားလက္ထက္က ေက်ာင္းအမ ဝိသာခါတုိ႔လုိ႔ တည့္တည့္ေျပာ ၊ အျပင္မွာ မေဝဖန္နဲ႔။စာေရးသူတုိ႔ ငယ္စဥ္ ကုိရင္ဘဝကလည္း
 ေက်ာင္းအမႀကီးက ကုိရင္ေလးေတြ သကၤန္ဝတ္တာ မညီရင္၊ အႏၲရာယ္ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ ေဆာ့ေနရင္ ေျပာဆုိဆုံးမတာပဲ။

ရဟန္းက စကားေျပာမွားလုိ႔ ၊ မၾကည္ညဳိခ်င္ရင္ .. စိတၱသူႂကြယ္လုိ႔ အဲဒီရဟန္းေရွ႕မွာ အျပစ္ကိုျပ .. ၊ လမ္းညႊန္ျပ ..
အျပင္မွာ မေဝဖန္နဲ႔ ၊ သူတစ္ပါးကုိ လက္မတုိ႔နဲ႔။

ဘုရားလက္ထက္ကလည္း ဘုရား၊တရား၊သံဃာကုိ ကဲ့ရဲ႕တဲ့သူရွိခဲ့ဖူးတယ္။
ပိဋကတ္ေတာ္ေတြမွာ ေသခ်ာမွတ္တမ္းတင္ထားတယ္။  ဒကာတုိ႔လည္း ၊ သမုိင္းမွာ ရဟန္းကုိ ျပစ္တင္ ေဝဖန္သူလုိ႔ မွတ္တမ္းမက်န္ရစ္ေစနဲ႕ ၊ ေျပာခ်င္ရင္ ၊ ျပဳျပင္ခ်င္ရင္ ရဟန္းေရွ႕မွာ ေသခ်ာသြားေျပာပါ..။

အခါတပါးမွာ ျမတ္စြာဘုရားေနာက္ပါ ရဟန္းမ်ားႏွင့္အတူ ရာဇၿဂဳိဟ္ျပည္ နာဠႏၵာၿမဳိ႕ကုိ ႂကြေတာ္မူတယ္။  သုပၸိယပရိဗုိလည္း တပည့္ ျဗဟၼဒတၱနဲ႔အတူ နာဠႏၲၿမဳိ႕ကုိသြားၾကတယ္။

ခရီးသြားအခ်င္းခ်င္း သုပၸိယက ဘုရား၊တရား၊သံဃာေတြရဲ႕ အျပစ္ကုိ တလမ္းလုံး ျမတ္စြာဘုရားနဲ႔ တပည့္ရဟန္းေတြ မခံသာေအာင္ ေျပာေနတယ္။  တပည့္ျဖစ္သူကေတာ့ စိတ္ေကာင္းရွိသူျဖစ္ ၊ ရတနာသုံးပါရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကုိပဲ ခ်ီးမြမ္းေျပာဆုိေနတယ္။

ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ရဟန္းသံဃာေတြက လမ္းခရီးမွာ မင္းကြန္ (မင္းတုိ႔ေနဖုိ႔ေဆာက္လုပ္ထားတဲ့) သရက္ဥယ်ာဥ္းမွာ ခဏနားၾကတယ္။
သုပၸိယႏွင့္တပည့္ကလည္း ထုိမင္းကြန္မွာပဲ ခဏနားၾကတယ္။ ဆရာတပည့္ႏွစ္ေယာက္ ဆရာက  ၊ ဘုရားႏွင့္သံဃာေတာ္ေတြကုိ ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္၊တပည့္က ဘုရားႏွင့္သံဠဃာေတာ္ေတြကုိ ခ်ီးမြမ္းစကား ဆုိရင္းနဲ႕ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္စကားမ်ားၾကတယ္။

ဒီလုိနဲ႔ လမ္းခရီးတစ္ေလွ်ာက္ သုပၸိယရဲ႕ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္ ရဟန္းသံဃာေတြကုိ ျပင္တင္ေဝဖန္ ကဲ့ရဲ႕သံၾကားရေတာ့ ရဟန္းေတြက သည္းမခံႏုိင္ေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားကုိ ေလွ်ာက္ထားၾကတယ္။

ဒီေတာ့ ဗုဒၶက ..
ရဟန္းတုိ႔.. သူတစ္ပါးက ငါ့၏ အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ၊တရား၏ အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ၊ သံဃာ၏ အျပစ္ကုိ ျဖစ္ေစ ကဲ့ရဲ႕ျပစ္တင္ ေဝဖန္ရာ၌ သင္တုိ႔သည္ ရန္ၿငဳိးထားျခင္း၊ ႏွလုံးမသာမယာျဖစ္ျခင္း၊ စိတ္မေက်ခ်မ္းျခင္း မျဖစ္ၾကႏွင့္..။

ရဟန္းတုိ႔ ငါ၏အျပစ္ကိုျဖစ္ေစ၊ တရားေတာ္၏အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ..၊ သံဃာေတာ္၏ အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ  ျပစ္တင္ေဝဖန္ရာ၌ သင္တုိ႔အမ်က္ထြက္ၿပီး စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္ၾကလွ်င္ သင္တုိ႔သာ အႏၲရာယ္ျဖစ္ရာ၏။

ရဟန္းတုိ႔ သူတုိ႔သည္ ငါ၏အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ…တရားေတာ္၏ အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ..၊ သံဃာေတာ္၏ အျပစ္ကုိျဖစ္ေစ ျပစ္တင္ေဝဖန္ရာ၌ သင္တုိ႔အမ်က္ထြက္ၿပီး ႏွလုံးမသာမယာျဖစ္ခဲ့လွ်င္ သူတစ္ပါး၏
စကားေကာင္း ၊စကားဆုိးကုိ မသိႏိုိင္ပါ။

ရဟန္းတုိ႔ သူတစ္ပါးက ျပစ္တင္ေဝဖန္ရာ၌ “ ဤ စကားသည္ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္လည္း မဟုတ္၊ ဤအေၾကာင္းေၾကာင့္လည္းမမွန္၊  စင္စစ္ ဤအျပစ္သည္  ငါတု႔ိမွာထင္ရွားမရွိ” ဟု မဟုတ္သည္ကုိ မဟုတ္သည့္အတုိင္းသင္တုိ႔ေျဖရွင္းၾကပါေလ..။  (ျဗဟၼဇာလသုတ္)

No comments:

Post a Comment